מאחורי הפרסומות

שוקולד אוורירי


יצרנית שוקולד מפורסמת יצאה במסע פרסום לקידום חטיף שוקולד חדש, "פאן פאן".
בסדרת הפרסומות בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, נראים דוגמנים מרחפים באוויר בקלילות.

שוקולד אוורירי

הפרסומות מנסות ליצור אצלנו רגשות, תחושות ומחשבות כלפי המוצר. הפרסומות רוצות לקשר בין המוצר שהן מוכרות לבין רגשות טובים.



סמנו את הרגשות המתאימים.
התבוננו בפרסומת של שוקולד "פאן פאן". אילו רגשות מנסה הפרסומת לקשר לשוקולד?
עצב
קלילות
עצב
בריאות
קנאה
כעס




מי שיאכל שוקולד "פאן פאן"...

סמנו את המשפטים שמתאימים למסרים העולים מן הפרסומת.
ירגיש בעננים
יהיה המקובל ביותר בכיתה
ירגיש חופשי ומשוחרר
ישמין




רגע, חושבים...
כאשר אתם אוכלים שוקולד, האם אתם מרגישים חופש, שמחה או בריאות? האם השוקולד גורם לכם להיות מקובלים יותר, מגניבים יותר או מאושרים יותר?

או שאתם סתם... נהנים מן הטעם של השוקולד? הפרסומת גורמת לנו לקשר למוצר רגשות ותכונות שלא בהכרח קשורים אליו באמת. שוקולד הוא מוצר שגורם להשמנה ורוב השוקולדים שנמכרים בחנויות אינם בריאים במיוחד. הפרסומת של שוקולד "פאן פאן" משדרת מסר הפוך – אם תאכלו שוקולד, תהיו קלילים וספורטיביים. חשבו על כך בפעם הבאה שאתם רואים פרסומת או מתלבטים איזה מוצר לקנות.

עוד דוגמה? בבקשה.



מדריך למורה אחורה קדימה
סביבות
על האתר
כלים
יצירת קשר
תנאי שימוש|© כל הזכויות שמורות למדינת ישראל ולעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב gov על הגובה!