משלמים פעמיים
חינמי? שווה לחשוב על זה!
פתחתם חשבון ברשת החברתית? זה חינם.
צפיתם בערוץ 2 או 10? גם לשם כך לא חייבים לפתוח את הארנק. אבל! כמעט בכל אחד מן המסכים שאנחנו צופים בהם אנחנו רואים פרסומות.
כשאנחנו גולשים ברשת או צופים בטלוויזיה, אנחנו בעצם מקבלים מוצר (תכנית טלוויזיה או אתר אינטרנט), ובתמורה אנחנו מסכימים להיחשף לפרסומות שמעודדות אותנו
לצרוך (לקנות) עוד ועוד,וזה כן עולה לנו כסף.
האם ראיתם פעם פרסומת בסינית בדף הרשת שלכם?
האם ראיתם שם פרסומות להשתלת שיניים? מי כן יראה פרסומות כאלה בדף הרשת שלו? נכון, גולש בסין יראה פרסומות בסינית, וגולש שעבר את גיל 40 עשוי לראות פרסומות להשתלת שיניים. מה קורה מאחורי הקלעים של מסך הרשת שלכם? לפי מה מחליטים מה יופיע על המסך שלכם? בואו תגלו בעצמכם:התאימו את הפרסומת למסך. היעזרו ב: פרופיל המשתמשים, מילות החיפוש שלהם ותוכן הדוא"לים שלהם.פריט התאמה
לסיום, סמנו את הדרכים העיקריות שבהן מתאימים לכם פרסומות ברשת:
במנועי חיפוש: עוקבים אחר מילות החיפוש שלי, ובוחרים קישורים ממומנים שמתאימים להן.בדוא"ל: עוקבים אחר מיילים שכתבתי או שכתבו לי, ובוחרים פרסומות מתאימות שיופיעו בצד.
ברשת החברתית: המפרסמים יכולים להגדיר את תכונות בעלי הפרופילים שייחשפו לפרסומת כלשהי.

נכון מאוד!
לא סימנתם את כל התשובות הנכונות.
אבל, האם תמיד אתם יודעים להבדיל בין פרסומת לתוכן אחר? אינכם בטוחים? עברו לדף הבא ותגלו.