הרשות השנייה
מה המשותף למערכון בארץ נהדרת, לפרסומת לחברת תקשורת ולכתבת חדשות שהציגה תמונות לא־מדויקות? על כל אחד מן השידורים האלה התקבלה תלונה אצל נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה. אז מה זו בעצם הרשות השנייה? מיהו נציב תלונות הציבור שלה? ומי יכול להגיש תלונה?

הרשות השנייה היא גוף ציבורי שמטרתו לשרת אותנו, הציבור. איך?
לרשות השנייה יש שני תפקידים:
  • לנסח כללים שערוצי השידור המסחריים בישראל (ערוץ 2, 10 ותחנות הרדיו המקומיות) צריכים לפעול לפיהם
  • לפקח על פעילות הערוצים המסחריים ולוודא שהם באמת מקיימים את הכללים.
ברשות השנייה עובד נציב תלונות הציבור, שתפקידו לשמוע אתכם!
צפיתם בתכנית שנראתה לכם מפחידה מדי?
ראיתם פרסומת שנראתה לכם פוגעת?
פנו לנציב תלונות הציבור. זה פשוט מאוד: את כל הפרטים תוכלו למצוא בקישור http://www.rashut2.org.il/public_complain.asp

איגוד האינטרנט
איגוד האינטרנט הישראלי הוקם בשנת 1994, בתור גוף בלתי תלוי, הפועל לקידום האינטרנט בישראל. האיגוד מנוהל ע"י תשעה חברי הנהלה הפועלים בהתנדבות, והוא פועל כדי:
  • לפתח ולקדם שירותי תשתית חיונית לקיומו של האינטרנט בישראל.
  • לצמצם את הפער הדיגיטלי בישראל (כלומר לאפשר לכל האוכלוסיות בישראל גישה לאינטרנט).
  • לייצג את ישראל במסגרות בין־לאומיות בעלות חשיבות רבה לקביעת עתיד האינטרנט.



חשוב לדעת!
פגעו בכם או הטרידו אתכם במהלך הגלישה ברשת?
איגוד האינטרנט מפעיל 'קו תמיכה', לפגיעות ברשת. התקשרו ל : 03-9700911 או פנו באמצעות דוא"ל safe@isoc.org.il .
תוכלו גם להשאיר הודעה בתא קולי.
סביבות
על האתר
כלים
שתפו
תנאי שימוש|© כל הזכויות שמורות למדינת ישראל ולעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב gov על הגובה!