מאחורי הפרסומות

טלפונים ספורטיביים


חברה גדולה הוציאה לשוק דגם חדש של טלפון סלולארי המיועד לילדים, KDZ 003.
במסע הפרסום לטלפון הסלולארי החדש, נראים ילדים עוסקים בכל מיני פעילויות ספורטיביות.

טלפונים ספורטיביים



הפרסומות מנסות ליצור אצלנו רגשות, תחושות ומחשבות כלפי המוצר. הפרסומות רוצות לקשר בין המוצר שהן מוכרות לבין רגשות טובים.

אילו רגשות הפרסומות הללו מנסות לקשר למכשיר הטלפון החדש? סמנו את הרגשות המתאימים.
עצב
כיף
מסתורין
רחמים
בריאות
עצב




סמנו את המשפטים שמתאימים למסרים העולים מן הפרסומת.

מי שישתמש בטלפון הסלולרי KDZ 003...
יהיה בריא
ירגיש ספורטיבי
ישב כל היום בבית וישתעמם
יהיה יפה




רגע, חושבים...
המפרסמים רוצים שנקשר בין רגשות חיוביים לבין המוצר שלהם, כדי שיגדלו הסיכויים שנרצה לקנות את המוצר. במקרה זה, המפרסמים רוצים לקשר בין המכשיר הסלולארי לבין פעילויות בריאות וספורטיביות.
אבל, בינינו, האם טלפונים סלולאריים קשורים לבריאות, לספורט או לשמחה?

ההשפעות הבריאותיות של הטלפונים הסלולאריים עדיין אינן ברורות, אך ייתכן שהקרינה שהמכשירים והאנטנות הסלולאריות פולטים, מזיקה לבריאות. בטוח שקניית מכשיר חדש לא תגרום לנו להיות ספורטיביים יותר ממה שאנחנו, פשוט בגלל שאין שום קשר בין דיבור במכשיר טלפון לבין פעילויות פנאי וספורט.

תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מודיעים לאימא שאתם חייבים את הדגם החדש...



מדריך למורה אחרוה קדימה
סביבות
על האתר
כלים
יצירת קשר
תנאי שימוש|© כל הזכויות שמורות למדינת ישראל ולעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב gov על הגובה!