מאחורי הפרסומות
טלפונים ספורטיביים
חברה גדולה הוציאה לשוק דגם חדש של טלפון סלולארי המיועד לילדים, KDZ 003.
במסע הפרסום לטלפון הסלולארי החדש, נראים ילדים עוסקים בכל מיני פעילויות ספורטיביות.
הפרסומות מנסות ליצור אצלנו רגשות, תחושות ומחשבות כלפי המוצר. הפרסומות רוצות לקשר בין המוצר שהן מוכרות לבין רגשות טובים.
אילו רגשות הפרסומות הללו מנסות לקשר למכשיר הטלפון החדש? סמנו את הרגשות המתאימים.
סמנו את המשפטים שמתאימים למסרים העולים מן הפרסומת.
מי שישתמש בטלפון הסלולרי KDZ 003...
רגע, חושבים...
המפרסמים רוצים שנקשר בין רגשות חיוביים לבין המוצר שלהם, כדי שיגדלו הסיכויים שנרצה לקנות את המוצר. במקרה זה, המפרסמים רוצים לקשר בין המכשיר הסלולארי לבין פעילויות בריאות וספורטיביות.
אבל, בינינו, האם טלפונים סלולאריים קשורים לבריאות, לספורט או לשמחה?
ההשפעות הבריאותיות של הטלפונים הסלולאריים עדיין אינן ברורות, אך ייתכן שהקרינה שהמכשירים והאנטנות הסלולאריות פולטים, מזיקה לבריאות. בטוח שקניית מכשיר חדש לא תגרום לנו להיות ספורטיביים יותר ממה שאנחנו, פשוט בגלל שאין שום קשר בין דיבור במכשיר טלפון לבין פעילויות פנאי וספורט.
תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מודיעים לאימא שאתם חייבים את הדגם החדש...