מאחורי הפרסומות
מוזיקה באופנה
מותג בגדים חדש לנוער, “Blue”, יצא במסע פרסום שמתמקד בעולם מוסיקת הרוק. בפרסומות נשמעים הלהיטים הגדולים ביותר ונראים מופעי רוק המוניים. החברה גם מגרילה פרסים בין הקונים – כרטיסי כניסה להופעות רוק.
הפרסומות מנסות ליצור אצלנו רגשות, תחושות ומחשבות כלפי המוצר. הפרסומות רוצות לקשר בין המוצר שהן מוכרות לבין רגשות טובים.
לדעתכם, אילו רגשות הפרסומות הללו מנסות לקשר למותג הבגדים החדש? סמנו את הרגשות המתאימים לדעתכם.
סמנו את המשפטים שמתאימים למסרים העולים מן הפרסומת.
מי שילבש בגדים של “Blue”...
רגע, חושבים...
מה הקשר בין בגדים לבין הופעות רוק? האם יש קשר אמִתי בין השניים?
החברה שמפרסמת את המותג “Blue" מנסה ליצור במוחנו קשר בין הבגדים של החברה לבין עולם המוזיקה. הפרסומות של החברה משתמשות במוזיקה אפנתית כדי ליצור קשר בין הבגדים שהחברה מוכרת לבין תחום המוזיקה, שנחשב 'טְרֶנְדי' (כלומר: אפנתי ואהוב על בני נוער). אבל – האם צריך ללבוש בגדים של “Blue" כדי ליהנות ממוזיקה טובה? והאם מי שאוהב מוזיקה מסוימת יאהב גם את הבגדים של “Blue"?
האמת היא, שאין קשר אמִתי בין הדברים. טעם במוזיקה וטעם בבגדים הם שני דברים שונים. ובכלל, לא חייבים לאהוב ולקנות את כל מה שנחשב "אפנתי". לפעמים דברים מקוריים שלא כולם עושים, הם הרבה יותר מעניינים...