אכול כפי יכולתך
מיליון דולר, כל שעה, כל יום, לאורך שנה שלמה.
מתחילים לחשב בכמה כסף מדובר?
זו אינה בעיה במתמטיקה. זו כמות הכסף המושקעת בארה"ב מדי שנה, לפרסום המבקש לשכנע ילדים ובני נוער לצרוך עוד ועוד אוכל ושתייה. בישראל, ההוצאות לפרסום מזון לילדים נמוכות יותר, אך גם אצלנו ילדים חשופים ליותר ויותר פרסומות לאוכל ולשתייה.
תעשיית המזון העולמית משקיעה ביליוני דולרים בפרסום ייחודי המיועד לבני נוער ולילדים. האם זה משתלם?
התשובה היא: כן, מאוד!
בשנים האחרונות מבינים בעלי החברות המסחריות והמפרסמים כי לילדים יש כוח חזק בתור צרכנים.
מתחילים לחשב בכמה כסף מדובר?
זו אינה בעיה במתמטיקה. זו כמות הכסף המושקעת בארה"ב מדי שנה, לפרסום המבקש לשכנע ילדים ובני נוער לצרוך עוד ועוד אוכל ושתייה. בישראל, ההוצאות לפרסום מזון לילדים נמוכות יותר, אך גם אצלנו ילדים חשופים ליותר ויותר פרסומות לאוכל ולשתייה.
תעשיית המזון העולמית משקיעה ביליוני דולרים בפרסום ייחודי המיועד לבני נוער ולילדים. האם זה משתלם?
התשובה היא: כן, מאוד!
בשנים האחרונות מבינים בעלי החברות המסחריות והמפרסמים כי לילדים יש כוח חזק בתור צרכנים.
כוח הקנייה של ילדים
כוח קנייה הוא הכוח שלנו בתור צרכנים. הכוח הזה הוא הכוח שלנו להחליט מה אנחנו רוצים לקנות ולהעדיף מוצר אחד על פני מוצר אחר.
גם לילדים יש כוח קנייה:
כוח קנייה הוא הכוח שלנו בתור צרכנים. הכוח הזה הוא הכוח שלנו להחליט מה אנחנו רוצים לקנות ולהעדיף מוצר אחד על פני מוצר אחר.
גם לילדים יש כוח קנייה:
- רוב הילדים מקבלים דמי כיס שמאפשרים להם לקנות דברים בעצמם.
- ילדים משפיעים על הוריהם בהחלטות מה לקנות. הילדים משפיעים על יותר ממחצית ההוצאות של המשפחה, ביניהן הוצאות ביגוד, מזון, רהיטים, חינוך, חוגים וחופשות.
בשל הכוח הגדול שיש לילדים לקנות בעצמם ולקבוע מה קונים בבית, מפרסמים רבים מנסים להגיע אל לבכם, ופרסומות רבות מיועדות במיוחד לילדים.
נסו לנחש, באיזה תחום מתמקדות רוב הפרסומות לילדים ולנוער?
נסו לנחש, באיזה תחום מתמקדות רוב הפרסומות לילדים ולנוער?