הפרסום באמת עובד?
עסק, שרוצה להרוויח, חייב לפרסם את עצמו. אמצעי הפרסום הם רבים ומגוונים. אפשר לפרסם
בטלוויזיה, ברדיו, בעיתון, באינטרנט, ואפשר לחשוב על דרכים נוספות.

שלוש פיצריות החליטו להשקיע בפרסום. כל אחת מן הפיצריות בחרה להשקיע במסלול פרסום
מסוים לתקופה של חצי שנה. אתם תהיו אלה שיחליטו היכן הפרסום המשתלם ביותר!

הפרסום של פיצה "אורנג'"

פיצריית "אורנג'" החליטה לפרסם באמצעות רשת האינטרנט. הם רכשו שטח פרסום באינטרנט
במיקום בולט לעין, באתר של מנוע חיפוש גדול, וכל גולש שמקליק על הבאנר, מגיע אל דף
אינטרנט מיוחד שמספר על נפלאותיה של פיצה אורנג'.

באנר 1

מחיר חבילת הפרסום:
בחודש הראשון: 3500 ₪, וכל חודש נוסף בעלות של 500 ₪ נוספים.

  1. מה יהיה מחיר חבילת הפרסום לתקופה של חצי שנה?
    3000 ₪
    3500 ₪
    6000 ₪

    לחצו כאן כדי לקבל רמז





הפרסום של פיצריית "רמבו"

פיצריית "רמבו" החליטה לפרסם את החנות בעיתון של סוף השבוע מכיוון שבסוף השבוע יותר
אנשים קונים עיתון, וכך יותר קונים יראו את המודעה שלהם. הם החליטו לפרסם מודעת צבע
גדולה שתמשוך את העין.

באנר 2

מחיר חבילת הפרסום: 900 ₪ לחודש.

  1. מה יהיה מחיר חבילת הפרסום לתקופה של חצי שנה?
    900 ₪
    5400 ₪
    6000 ₪

    לחצו כאן כדי לקבל רמז





הפרסום של פיצריית "פיצוץ"

פיצרייה זו בחרה לפרסם באמצעות שלט חוצות ענק המתנוסס על בניין הקניון הגדול בשכונה.
באנר 3

מחיר חבילת הפרסום:
5500 שקלים לחודש הראשון, וכל חודש נוסף בעלות של 1000 שקלים.

  1. מה יהיה מחיר חבילת הפרסום לתקופה של חצי שנה?
    5500 ₪
    6500 ₪
    10500 ₪

    לחצו כאן כדי לקבל רמז





איזו פיצרייה עשתה עסק משתלם?
איזו חבילת פרסום התגלתה כמשתלמת ביותר?

המשיכו אתנו ותגלו.


סביבות
על האתר
כלים
יצירת קשר
תנאי שימוש|© כל הזכויות שמורות למדינת ישראל ולעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב gov על הגובה!