הפרסום באמת עובד?
לכל אחת מן הפיצריות יש מערכת המחשבת את כמות הרווחים הממוצעת בכל חודש. אם נראה
שינוי בכמות הרווחים החודשית, נוכל לדעת אם הפרסום משתלם ויעיל או לא.
לפניכם שלושה גרפים המציגים את הרווחים של כל אחת מהפיצריות לפני הפרסום ואחרי הפרסום.

פיצריית "אורנג'" - פרסום באינטרנט

גרף 1

  1. בכמה עלה הרווח הממוצע לחודש מהתקופה שלפני הפרסום לתקופה שלאחריה?
    4400 ₪
    44000 ₪
    44 ₪
    5400 ₪


    רמזלחצו כאן כדי לקבל רמז






פיצריית "רמבו" - פרסום בעיתון

גרף 2

  1. בכמה עלה הרווח הממוצע לחודש מהתקופה שלפני הפרסום לתקופה שלאחריה?
    1500 ₪
    15000 ₪
    3500 ₪
    15 ₪


    רמזלחצו כאן כדי לקבל רמז






פיצריית "פיצוץ" - פרסום בשלט חוצות

גרף 3

  1. בכמה עלה הרווח הממוצע לחודש מהתקופה שלפני הפרסום לתקופה שלאחריה?
    1200 ₪
    12000 ₪
    2000 ₪
    12 ₪


    רמזלחצו כאן כדי לקבל רמז






  1. על פי הנתונים הללו, איזה כלי פרסום במקרה זה היה היעיל ביותר וגרם לעלייה הגדולה ביותר ברווחים?
    שלט חוצות
    באנר באינטרנט
    מודעה בעיתון


    רמזלחצו כאן כדי לקבל רמז






עכשיו שאתם מומחים לענייני פרסום, שחקו במשחק השקשוקה ופרסמו את העסק שלכם!

סביבות
על האתר
כלים
יצירת קשר
תנאי שימוש|© כל הזכויות שמורות למדינת ישראל ולעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב gov על הגובה!